torsdag den 19. maj 2011

simpelt

du ved slet ikke, hvor længe jeg har ventet på dig
en som dig, der kunne løfte, glæde og røre alt i mig
alt i min krop føles som eksplosioner af vanvid
som har været begravet i alt for mange minder og tid

du er den første, jeg knapt kan finde ord til
uanset hvor mange digte og sange jeg gerne vil
indfange og nedskrive så de ikke sidder fast
så forbliver følelsen i min krop som vedvarende last

jeg længes efter noget, som vi aldrig har haft
men du af alle har tilsyneladende tiltrækningskraft
du tiltrækker alt, jeg rummer, ejer og er
og jeg forstår knapt, hvad det er, der sker

jeg har bare lyst til at være ved din side
og jeg ville ønske, jeg var i stand til at lade dig vide
at selvom du tror, at der ikke er nogen for dig
så ville jeg ønske, du ville ønske, det var mig

for når du siger, ingen vil have dig
så ville jeg ønske, du så min vej
for jeg vil af hele mit hjerte gerne være din
og jeg ønsker så inderligt, at du var min

alt andet er ligegyldigt, hvis blot jeg kan få dig alene
hvis du kunne være min, min eneste ene

Ingen kommentarer: