tirsdag den 4. oktober 2011

tilbage

hvis jeg falder dybere end dybt
i dine arme og dine kys
hvis jeg giver efter for dig og dit
fordi du ligner mig og mit

vil du så holde mit hjerte og aldrig give slip
vil du være den kærlighed, jeg fandt til sidst
vil du holde min hånd og sige de ord
som jeg mangler her, hvor ensomheden gror
afstand og mile vil skille vores dage
men vores tro på hinanden vil være tilbage
vi kan hamre og fastsømme lovende fraser
og efterlade fortidens smerter itu og i laser

lys, lyst, lystig
tør, tørst, tørstig
efter iboende løfter i fremtidens kanter
hvor det ikke er realiteten, der halter

jeg kan, jeg vil, og jeg har, hvad der skal til
giv mig en chance, lad mig være din evige romance
lad os male en facade i pasteller og være glade
og lad os mætte hinanden i dage af uendelig glæde af alt, der er tilbage

Ingen kommentarer: