tirsdag den 4. maj 2010

bedrager jeg dig igen og igen
eller lyver jeg blot for mig selv
holder jeg alene facaderne oppe
blot i troen på at vedligeholde
de løgne jeg baserer det hele på
i håbet om jeg aldrig går i stå

hvad formår jeg at holde som værende
og hvad antager jeg reelt som bærende
hvilke værdier er fremtrædende i mig
når jeg glemmer fragmenter i livet af dig
når jeg taber de visioner, vi kreerede
fordi vi delte os i stykker og parterede
hinanden med smertende ord og spyttende fakler
fordi vi ikke kunne skabe de nødvendige mirakler
men hvad er jeg, og hvem søger jeg at være
og hvilke evner og facetter bør jeg lære
for at lære at være som jeg var engang
eller blot for at overvinde min sagte trang
til at bryde med de rammer, jeg holder
og ignorere den smerte, du forvolder

Ingen kommentarer: