torsdag den 11. februar 2010

en gang til

jeg ville ønske, det ville forsvinde
den smerte, jeg føler, inderst inde
mit hjerte vil bare ikke hele
og jeg er delt i tusind dele
jeg kan ikke bære at savne dig mere
jeg kan ikke bære, at du ikke er her
jeg elsker dig så uendeligt
og ensomheden er så ubegribelig
jeg ville ønske, du var min
og jeg vil bare være din
jeg ville ønske, vi kunne igen
at du igen ville være den
der der holdte mit slående hjerte
så jeg ikke længere ville føle smerte
at du ville elske mig
som jeg elsker dig
hvorfor savner du ikke?
hvor elsker du ikke?
og hvis du gør - hvorfor så ikke mig?
når nu jeg kun savner og elsker dig?
lær mig at være, som du er
lær mig at gøre, som du gør
det virker tilsyneladende til at komme videre
og jeg er jo blot fanget her
fanget i ønsket om, at du bare ser
ser, hvor meget jeg længes
hvor meget jeg mindes
jeg vil bare have dig tilbage
jeg vil bare have de dage
jeg vil bare gerne have en chance til
det er egentlig, det eneste jeg vil

Ingen kommentarer: