søndag den 24. april 2011

fordi

så var det, jeg indså, jeg har givet op
jeg er ved at sælge min egen krop
jeg har stoppet kampen om dit hjerte
fordi jeg ikke kan bære det

jeg har lagt mit hjerte i dine hænder
og det er der, vores eventyr ender
jeg forlader dig og det, lader det ske
det, der skal til

jeg giver mig hen til fysikkens euforiserende rus
jeg lader mig rive ind i et univers uden kurs
evindelig tilfredsstillelse af umiddelbare dele
uden at søge frelse for at mit hjerte kan hele

jeg behøver hverken plaster eller bandage
for at fixe din kærlighedsravage
jeg kan sagtens finde tusindvis af mænd
der gerne vil lade mig være den

den, der smider sig føjeligt på deres lagner
og giver alskens hengivenhed i lange baner
for selvom jeg elsker hos dig og ikke hos dem
så giver de mig alt det, jeg ikke kan finde

finde hos dig, fordi du er hos en anden
fordi vi elsker på tværs og ikke hinanden

Ingen kommentarer: